دنياي رنگي رنگي

لالا لالایی...

1396/5/14 9:12
نویسنده : خانوم خونه
42 بازدید
اشتراک گذاری

‍ ‍ #لالایی
لالایی فرزند زیبا

لالا لالایی، فرزند زیبا
قهرمان من، انسان فردا
شب شد دوباره، ماه مهربون
داره می‌تابه، از تو آسمون 

چشماتو ببند، همراه رویا
اسب چوبیت، اسب سُم طلا🦄
یه شب از شبا، موقع بهار
رو یال یه اسب، تو می‌شی سوار

می‌ری آسمون، مثل پرنده🕊
می‌چرخی هر جا، با شور و خنده🕊
می‌پَری هر جا، با چوب صندل
از روی برکه، از روی جنگل

ابرک سیاه، روی نور ماه
ماه مادر و کودک، ماه بی‌گناه
دسته دسته نور، گل و ستاره
ابر رو از رو ماه، کنار می‌ذاره

آسمون و دشت، پُر می‌شه از نور
صدای خورشید، میاد از اون دور
لالا لالایی، فرزند زیبا
قهرمان من، انسان فردا


 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسل
15 مرداد 96 18:41
سلام. من به تازگی قراره خواهرم به دنیا بیاد به وب من سر بزن. اگه میشه لالایی سنجاب لالا رو بنویسید من یاد بگیرم
خانوم خونه
پاسخ
سلام دوست من چشم حتما قرار میدمجشن