دنياي رنگي رنگي

ترفند ساده برای جوان سازی صورت...

1395/4/21 12:28
نویسنده : خانوم خونه
72 بازدید
اشتراک گذاری


:small_red_triangle_down:ترفند اول، مرطوب کردن پوست است. شاید تعجب کنید از این‌که مرطوب کردن در لیست ترفندهای آرایشی ضدپیری قرار گرفته است، اما واقعیت این است که استفاده از مرطوب‌کننده باید پایه و اساس آرایش روزانه شما را تشکیل دهد. درواقع، مرطوب کردن پوست باید کلیدی‌تری بخش برنامه روزانه مراقبت از پوست شما باشد و قبل از این‌که از خانه خارج شوید، این کار را انجام دهید. اگر عادت کنید به این‌که هر روز صورت را بشویید و روی آن مرطوب‌کننده بزنید، پوست سالم‌تر و طبیعی‌تری خواهید داشت. با این ترفند، دیگر به آرایش بیش از حد نیاز ندارید چون خشکی و چروکیدگی پوست به سراغ‌تان نمی‌آید.
:small_red_triangle_down:ترفند دوم، استفاده از ریمل مژه است. به نظر متخصصان، استفاده از این وسیله می‌تواند تفاوت زیادی در صورت شما به وجود بیاورد. به همین دلیل است که استفاده از ریمل مژه همیشه در ترفندهای آرایشی ضدپیری قرار می‌گیرد. ریمل مژه، مژه‌های طبیعی شما را بلندتر می‌کند و باعث می‌شود که چشم‌ها واقعا بازتر و بزرگ‌تر به نظر برسند. علاوه بر این، اگر از ریمل مژه استفاده کنید، به هیچ آرایش دیگری برای چشم نیاز ندارید.

پوستتان را زیاد نشویید
اگر به شستشوی مکرر پوست خود عادت دارید، بهتر است این عادت را تغییر دهید. متخصصان پوست می‌گویند یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن پوستی زیبا، استفاده از یک پاک‌کننده ملایم و کاربرد اندک و محدود آن است.
دکتر کراچ فیلد در این باره می‌گوید: «اگرچه بیشتر افراد علاقه دارند روزی چند بار پوست خودشان را شستشو بدهند، اما شستشوی زیاد نه تنها کمکی به پوست نمی‌کند، بلکه اگر از شوینده‌های سختی مانند صابون استفاده شود،‌ به پوست آسیب خواهد رساند.»
شستن بیش از 2 بار در روز، باعث از بین رفتن محافظ‌های طبیعی پوست می‌شود که در حفظ سلامت پوست، نقش عمده‌ای دارند. به گفته دکتر کراچ فیلد، وقتی پوشش‌های طبیعی پوست از بین بروند، پوست خشک خواهد شد و این به معنی ترک خوردن، پوسته‌پوسته شدن،‌ به خارش افتادن، سوختن و... پوست است؛ و در نتیجه، پوست پیرتر به نظر خواهد رسید.
راه‌حل پیشنهادی پزشکان این است که پوست خود را بیشتر از 2 بار در روز نشویید و پاک‌کننده خود را به دقت انتخاب کنید.

صبح ها نوشیدن یک لیوان پر از آب، بهترین تکنیک مراقبت و رسیدگی پوست می باشد؛ زیرا با این کار، پوست خود را آبرسانی خواهید کرد و بدین ترتیب، چشمان پف کرده و حلقه های سیاه دور چشم که ناشی از کار زیاد، کم خوابی و یا بی خوابی می باشند را بهبود خواهید بخشید. پس صبح هنگام، پوست صورت خود را با یک لیوان آب، آبرسانی کنید تا نتیجه سریع و فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)